منتدى تسبحة الملائكة

سلام ونعمة اهلا بيك فى منتدى تسبحة الملائكة يا رب يكون سبب بركــة ليــك هــذه الرسالـــه تفيــد بانـ،ك لســت مسجـــل لديـــــــناالرجاء التسجيل وسوف تصلك راسة التنشيط على الايميل ان لم تنشطها سوف يتم تنشيطها من قبل الاداره خلال 24 ساعةالقادمة

ادارة المنتدى**** م/ نبيـــــل

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتدى تسبحة الملائكة

سلام ونعمة اهلا بيك فى منتدى تسبحة الملائكة يا رب يكون سبب بركــة ليــك هــذه الرسالـــه تفيــد بانـ،ك لســت مسجـــل لديـــــــناالرجاء التسجيل وسوف تصلك راسة التنشيط على الايميل ان لم تنشطها سوف يتم تنشيطها من قبل الاداره خلال 24 ساعةالقادمة

ادارة المنتدى**** م/ نبيـــــل

منتدى تسبحة الملائكة

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتــدى تسبــحـة المــــــلائــكــة

اوعى تقول انا وحيد

ميرت خليل

اوعى تقول انا وحيد Empty اوعى تقول انا وحيد

مُساهمة  ميرت خليل الجمعة ديسمبر 10, 2010 4:43 pm

اوعى تقول انا وحيد

‫اوعى تقول انا وحيد ده الرب ليك صديق مستنيك تقرب وقت الضيق هو
    . قال ادعونى وقت الضيق هنقذك فتمجدينى .
    شايفك يارب وشايف ايدك ممدودا مرة على الصليب ..
    ومرة للجاهل العنيد شخصى العتتيد ..
    مستنى تخلق جوايا قلب جديد قلب متين يعرف مين يسوع المسيح اعتبرينى عبد حقير مش مهم انا مين اظهر فيا وخلى شخصك يابان ثوانى مين انا ؟
    ......ده انا شوية تراب عطتينى قيمة على الصليب . هطلب منك طلب وسامحنى مش الاخير سامحني على التاخير ورجعنى لحضنك الكبير .
    مين انا مين
    اطلب يارب تغيرى علشان اعيش. ياربى ياحنان واقف بقالى زمان افتحلى باب رحمتك ده انا عبدك حيران .
    املنى من روحك القدوس واملى قلبى سرور بشفاعة ام النور ارفعنى فوق الشرور .
    وخلينى قريب منك ده انا ابنك وانت فاديا اغسلنى من الخطية . عايزك تبقى كلك ليا ومفيش راى ليا ارحمنى من كل خطية وانقذنى من العبودي

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة مايو 10, 2024 10:34 am